رایحه محیطی

رایحه محیطی

چه صاحب یک فروشگاه باشید و یا کلینیک پزشکی، باشگاه ورزشی داشته باشید و یا بنگاه معاملاتی، فرفی نمی​کند، شما می​توانید با استفاده از رایحه های طبیعی بر ذهن مشتریان خود تاثیر بگذارید و آن ها را به سمت یک حس خوب و یک خرید رضایت بخش هدایت کنید. استفاده از رایحه در بازاریابی به شدت در حال افزایش است چرا که حس بویایی قدرتمندترین حس ما در القای احساسات و خاطره سازی است. از طرفی تبلیغات دیداری دیگر مانند گذشته توجه مصرف کنندگان مدرن را جلب نمی کند و خریداران از تبلیغات دیداری خسته شده اند.

بازاریابی رایحه چیزی بسیار بیشتر از خوشبو کردن هوا است. رایحه‌سازی محیطی به شما این امکان را می‌دهد تا مشتریان را به روشی ملایم و در عین حال تاثیرگذار هدایت کنید. شما می توانید تجربه حسی مشتری را افزایش دهید و به کاهش استرس و اضطراب در طول خرید به مشتری کمک کنید. از آنجا که حس بویایی تنها حسی است که روی ضمیر ناخودآگاه انسان تاثیر می گذارد، خریداران به طور ناخودآگاه از رایحه ها برای تصمیم گیری در مورد خرید استفاده می کنند ولی کسب و کارها آگاهانه از آن برای ایجاد سود استفاده می کنند.

  • اگر مدیر یک شرکت هستید به راحتی می​توانید بهره وری کاری کارمندانتان را در محیط کار افزایش دهید و تمرکز آن ها را بالا ببرید و درصد خطایشان را کاهش دهید.
  • اگر صاحب کلینیک پزشکی یا دندان پزشکی هستید، آرامش را به بیمارانتان هدیه دهید.
  • اگر صاحب یک باشگاه ورزشی هستید، با استفاده از رایحه های نیرو بخش، افراد را برای مقابله با تمرینات سخت آماده کنید.
  • با گنجاندن بازاریابی رایحه در هر کسب و کار، هرچه که باشد، می​توانید انتظار بازگشت سرمایه قوی را داشته باشید.
  • اگر آماده شروع اولین کمپین بازاریابی رایحه خود هستید با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما برای انتخاب یک رایحه مناسب برای محیط خود مشاوره بگیرید.