ویژه دوران بارداری

ویژه دوران بارداری

اگر تازه با اسنشال اویل ها آشنا شدید و دوست دارید از فواید اونها در زندگیتون بهرمند بشید، جای درستی اومدید. ما دراینجا سه تا از پرطرفدارترین محصولات رو به شما معرفی می کنیم. اسنشال اویل هایی که اغلب افراد می پسندند و می تونید در بسیاری از فعالیت های روزانه ازشون استفاده کنید. استفاده از اسنشال اویل ها بسیار ساده و لذت بخشه. افراد اول با اونها ارتباط حسی می گیرن و بعد از استفاده، از تاثیرات اونها بر زندگیشون شگفت زده می شن.

یوگا را با اسنشال اویل ها کامل کنید

چاکرا اول: بسیاری اسطخودوس را با نام لاتین آن یعنی لوندر می شناسند. تعریف آروماتراپی همیشه با اسطخودوس شروع می شود. یک اسنشال اویل همه کاره با رایحه ای دلپذیر. اسطخودوس می تواند کنار تخت خواب شما باشد تا خواب آرام و راحت را به شما هدیه دهد و یا می تواند وارد تمامی محصولات مراقبت از پوست و مو شما شود و جوانی، لطافت و شادابی را برای پوستتان به ارمغان آورد. حتی می توان آن را جایگزینی عالی برای پماد سوختگی، پماد ضد خارش و یا اسپری دور کننده حشرات قرار داد. این ها تنها مواردی از کاربردهای بیشمار اسنشال اویل اسطخودوس است



چاکرای دوم: نعنا فلفلی برای همه افراد رایحه ای آشنا و فرح بخش است. استشمام نعنا فلفلی، مغز را فعال می کند و راهکاری مناسب برای رفع خواب آلودگی است. تنفس رایحه نعنا فلفلی سبب باز شدن مسیرهای تنفسی و گرفتگی های بینی می شود و در شرایطی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا بسیار کمک کننده است. همچنین استشمام این رایحه سبب افزایش تمرکز و اکسیژن رسانی به مغز می شود که می تواند سبب افزایش یادگیری و توانایی حل مسئله گردد.

چاکرای سوم: وقتی رایحه پرتقال را استشمام می کنید بی شک خود را در باغ های پرتقال تصور می کنید و ناخودآگاه چشمانتان را می بندید و لبخند می زنید. این همان تاثیر نشاط بخشی پرتقال است. رایحه ای ضد استرس که می تواند همراه شما در شرایط استرس زایی مانند جلسات کاری و یا اولین قرار ملاقات باشد. اضافه کردن چند قطره اسنشال اویل پرتقال به کرم شب، برای شما یک لایه بردار ملایم و بسیار موثر می سازد که می تواند پوستتان را روشن، شفاف و سفت کند.

روش های استفاده

بسیبسیبیبسیبیسبی